vineri, 28 ianuarie 2011

Ultima soluţie?

La ora 6, când mă trezesc eu în zilele lucrătoare (da, sunt şi nefericiţi care-şi încep ziua de cu noapte), primul lucru pe care-l fac e să dau drumul la televizor. De regulă pe un post de ştiri. Am un fundal sonor, cât bănănăi prin casă, mai aflu o noutate, mai văd cu e vremea, de astea. Azi dimineaţă m-au enervat cei din redacţia ştirilor sportive de la Antena 3. Au început cu Torje, au continuat cu Steaua, Meme, Lăcătuş, Dinamo şi au terminat cu fiţele lui Cristea. Pâi,bine băi, fraţilor, doar fotbal e pe lumea asta? Şi încă de ăsta de 2 sfanţi, românesc? În acest moment sunt în desfăşurare două evenimente sportive majore: Open Australia şi Campionatul European de Patinaj de la Berna. Plus toate competiţiile caracteristice iernii. Probabil or mai fi şi altele. Despre ele, mucles.
Asta "cere publicul", asta "face audienţă". Şi e valabil pe aproape toate posturile tv, cu bingourile, blondele, dannegrii, elodiile şi capatoşii lor. De ce? Simplu. Din masa fiinţelor etichetate drept români, doar vreo 40% (şi am folosit procentul cu indulgenţă) pot fi consideraţi oameni. Restul sunt animale. Cretinoide, gălăgioase, murdare (în toate sensurile), agresive. Entităţi pentru care maneaua e muzică, Salam e artist, vila de neam prost cu turnuleţe e arhitectură, tabloidele sunt literatură. Pentru care OTV-ul este etalon de profesionalism, iar Bianca Drăguşanu, Daniela Crudu, Poponeţ, Bote şi tot restul faunei de "vedete" de Dorobanţi şi Bamboo sunt modele de urmat. Care-şi fac o datorie de onoare din a polua tot spaţiul înconjurător pe toate planurile posibile.
O, şi dacă s-ar limita la atât. Dar nu, turma asta are şi drept de vot. De aia un criminal ca Ion Iliescu a fost ales preşedinte în trei rânduri, în loc să înfunde puşcăria, cum s-ar fi întâmplat în orice ţară normală. De aia Vadim şi Becali sunt la Bruxelles, iar Partidul Poporului va intra în parlament.
Pentru toate astea vreau să urez tuturor celor arătaţi mai sus, precum şi celorlalţi de aceeaşi sorginte, un sincer şi călduros: Muriţi, băăăăă!!! La noapte, dacă sunteţi atât de drăguţi, merci.

4 comentarii:

Alexandra Hidi spunea...

ha ha, n-am vazut la televizor de multi ani concursuri de patinaj sau gimnastica...acel procent de 40% ,daca am retinut bine ,e prea mare...muuult prea mare.din pacate, n-o sa vedeti la televizor sau in ziare nimic altceva decat fotbal,violuri(toate de undeva de la cucuietii din deal, nu stiu cum au rabdare sa le caute),scandalurile asa ziselor "vedete" si multe emisiuni cretine. eu am renuntat de mult la tv :)) toate astea fac bani, cultura nu mai conteaza...daca am ajuns sa ne intrebam cum e corect "succese" sau "succesuri"?!...atat de des auzim gafe de genul asta incat, inainte sa realizam ca folosim varianta corecta, am ajuns sa ne intrebam daca nu noi suntem cei care gresim...va enervati degeaba ca 90% din romani sunt cei descrisi de dvs...si mai repede murim noi decat ei...:(

cautatorul spunea...

Probabil am fost optimist cu 40%, dar nici chiar 10. Sunt mai mulţi cei echipaţi cu neuroni.
Eu nu am renunţat la televizor. Urmăresc posturile din reţeaua Discovery, NG, History, Mezzo, CNN, BBC, Eurosport ocazional. Iar de la noi TVR Cultural, câteodată şi TVR 2.

roxanavasi spunea...

maneaua chiar e muzica.

cautatorul spunea...

În opinia mea, nu, nu este. Nu am nimic cu maneliştii, per se. Doar când vor neapărat să mă facă părtaş la gusturile lor.