marți, 5 aprilie 2016

Milano (1)

La începutul lui decembrie trecut am fost, din nou, la Milano. Nişte prieteni au găsit pe net o ofertă super de la Ryanair - 20 de euro dus-întors. M-au întrebat şi pe mine dacă sunt interesat. Mai vizitasem oraşul în alte două rânduri, de fiecare dată, însă, la începutul primăverii (la vremea respectivă, am postat ceva articole despre cele văzute). Am decis că mai sunt lucruri de văzut pe acolo şi nu mi-a părut rău că am ales să merg şi eu. Iarna, în pragul sărbătorilor, oraşul arată altfel, se simte altfel. Plus că, într-adevăr au fost destule colţuri, pe care nu le bifasem anterior. Şi ar mai fi pentru încă o eventuală viitoare vizită.




Milano este unul din centrele importante ale Partidului Comunist Italian.











Weekend de decembrie la Milano. Ai impresia că toată populaţia a ieşit la plimbare. Probabil nu e departe de adevăr. Oamenii se mişcă alene, de relaxare. Şi fac cumpărături ca de frica apocalipsei.





Piaţa Domului.



Galeriile Vittorio Emanuele.






La Scala.













Castelul Sforzesco.







Niciun comentariu: