luni, 12 iulie 2010

C(e), M(ă), s-a terminat pe 2010?

Cică, s-a finit CM 2010 la fotbal. Ducă-se.
Vra să zică, am început expunerea cu concluzia. Da, nu prea sunt mare fan fotbal. Între noi fie vorba îl cam consider un joc ("sport" e cam mult spus) de ciobani analfabeţi, fără trimiteri la personaje contemporane de tristă celebritate. Cel puţin la noi.
Deci, CM 2010. Am văzut câte ceva de prin toate meciurile, dar numai unul integral. Respectiv Germania-Argentina, unul dintre cele mai mişto în opinia mea. Neavând "participare" am ales şi eu din ofertă o echipă cu care să empatez. Ca mulţi cunoscuţi de-ai mei am preferat echipele mici, underdog-ii. Şi nu am fost dezamăgit. Am ţinut cu Ghana, SUA şi Slovacia, care cred eu că nu au jucat rău. După ce "neamurile de la ţară" au fost trimise la bordeiele lor, au rămas doar "monştrii". De aici a fost mai uşor să aleg. În primul rând nu îmi plac latinii. În al doilea rând îi aproape detest pe italieni şi pe francezi. Şi m-am bucurat ţeapăn, când au ieşit din grupe şi încă la mod de mare umilinţă. Yes!!! Am mers pe mâna Germaniei, ţara căreia îi sunt eu cel mai fan în indiferent ce domeniu. Şi m-am bucurat de cele 4 boabe aruncate în capul "mâinii lui Dumnezeu". Din păcate, în semifinale li s-a închis şi "panţerelor germane". Cum tot ziceau dobitocii noştri de comentatori. De parcă au auzit ei de panzere bulgăreşti sau australiene (pentru necunoscători, panzer în germană înseamnă armură, blindaj). Prin urmare, în finală am ţinut cu Olanda. Mă rog, urmaşii lui Sancho Panza au câştigat pe merit, dar asta nu o să mă facă, aşa ranchiunos şi pricinos cum sunt, să îi plac mai mult. Dimpotrivă.
Chestia cea mai haioasă a campionatului ăsta nici nu a fost în josul Africii, ci în Germania. Mă refer la caracatiţul Paul. Cum le-a nimerit el pe toate. Oare îl putem întreba dacă scapă vreodată România de criză? Cred că face infarct doar când o auzi întrebarea. Dacă nu se ocupă de el marile case de pariuri, mai întâi.

Un comentariu:

Anonim spunea...

eu personal am tinut cu argentina /spania,oricum e pt prima oara in multa vreme cand am vazut fotbal de calitate ( ca fan fotbal stiu la ce ma refer :P)bine, cred ca m-am entuziasmat si pt ca e pt prima ora cand vad in format HD la tv cu lcd.

in rest snooker rulez :))