joi, 23 iunie 2011

Chestie de pe net

Făceam ordine prin nişte hârtii mai vechi (trebuie că mi-a cauzat canicula la deavlă) şi am dat peste o foaie A4 cu un text dat jos de pe net, acum..., mde..., multă vreme, de prin pleistocenul superior, ori gen. În tot cazul, cândva când încă se mai foloseau imprimante cât trabantul. Textul mi s-a părut hazos şi destul de actual, aşa că-l redau mai jos (actualizat niţeluş):
"Domnule Director,
Vă mulţumesc pentru emailul de luni, 20 iunie 2011, însă îmi pare rău să vă informez că nu pot să accept refuzul dumneavoastră de a mă angaja. În ultima vreme, am avut un noroc extraordinar în a primi foarte multe refuzuri de angajare, astfel încât am ajuns în situaţia de a nu mai putea accepta nicio respingere.
În ciuda renumelui companiei dumneavoastră, de a fi extrem de exigenţi în selecţia angajaţilor, acest refuz nu corespunde nevoilor mele actuale. Drept urmare, mă voi prezenta la serviciu joi, 23 iunie, la ora 8:00.
În legătură cu salariul, biroul, precum şi alte facilităţi pe care le voi avea (prime, automobil, asigurare medicală, concediu, telefon, laptop, etc), mă aştept ca acestea să fie pe măsura renumelui companiei.
Cu stimă şi respect, etc."

Niciun comentariu: