marți, 11 noiembrie 2008

Cand...

Când...
Când am fost rănit, am jurat că niciodată nu se va mai întâmpla. Zi după zi, adăugam încă o piatră, încă o cărămidă în zidul, care-mi înconjura inima. Nu doream să mai simt. Simţirea e slăbiciune. Slăbiciunea face să fim răniţi. Urăsc durerea!
Când am văzut-o prima dată, am tresărit. Avea soarele în plete şi marea în priviri. Am ştiut că totul a fost în zadar. Am ştiut tot ce va veni. Am ştiut de la început cum va fi, am ştiut de la început că sunt pierdut. Că totul este pierdut. O fulgerare a două petice de cer şi am simţit prima fisură în armură, ultima mea speranţă. Primul zâmbet şi fisura s-a lărgit. Zi după zi, zidul s-a umplut de fisuri, care se lărgeau, se multiplicau. Până când, ca un baraj sub o presiune uriaşă, totul s-a prăbuşit. Dragostea, pe care o închisesem în mine a ţâşnit cu violenţă şi a spulberat toate digurile.
Când ne-am ţinut de mână prima dată. Când ne-am sărutat prima dată. Când mi-a spus că mă iubeşte prima dată. Când am făcut dragoste prima dată. Când ne-am certat prima dată. Momente.
Când s-a terminat, totul s-a întâmplat repede.
Când a plecat, timpul s-a oprit. Lumea mea s-a prăbuşit. Universul meu s-a făcut cioburi.
Şi totuşi, când mă gândesc, îmi dau seama ce a însemnat EA pentru mine. Cum mi-a schimbat viaţa. Câtă fericire a putut să-mi dăruiască. O fericire cum puţini oameni pot atinge. Şi, atunci, ştiu că, dacă mi s-ar oferi posibilitatea de a alege, chiar dacă aş şti cum se va termina, aş lua-o de la început.
Acum, când sunt din nou rănit şi doare, acum, când totul s-a afârşit, am hotărât să nu mai înalţ ziduri. Am hotărât să nu mai închid dragostea în mine. Am hotărât să cred şi să sper. Să mă ridic şi să merg mai departe.

Niciun comentariu: