joi, 13 noiembrie 2008

Vama

Prin mezozoicul superior, când eram studinte, am fost de mai multe ori la Vamă. Cu cortul. Vama Veche era atunci un amarât de sat de pescari. Ca şi 2 Mai, de altfel. Nu existau niciun fel de utilităţi, cu excepţia unui fel de bufet-alimentară.
Am revenit în Vamă acum 3 ani şi, de atunci, am mers în fiecare vară. Nu mai am 20 de ani, am lăsat cortul pentru cei mai tineri. Am căutat ceva mai civilizat şi cu baie în cameră. Am găsit, o pensiune cu camere ok şi nimic mai mult de atât, destul de ieftin.
Din păcate nu mai e chiar Vama de demult. Deşi în ritm mai redus, "civilizaţia" pătrunde. Încă nu se aud manele peste tot locul. Ghiolbanii cu jeepane şi lanţuri de aur cât mâna nu se aventurează. Mai vezi roackeri, şi corturi. Nudişti şi blatişti. Dar romantismul s-a cam dus. Alte timpuri, alte generaţii, alte gusturi, alte idei. Sper doar să nu decadă de tot şi să trebuiască să-mi caut alt locşor.
P.S.: Am fost îngrozit de cât de multe familii cu puradei boraci şi urlători am putut să văd.

Niciun comentariu: