vineri, 12 februarie 2010

Ghici care

Azi am fost la Administraţia financiară şi mi-am plătit darea pe casă.
Nu era o coadă imensă. Nu lipseau de pe toţi pereţii afişe mari cu informări şi anunţuri cât mai precise şi clare. Nu lipsea funcţionarul, care să-ţi dea toate îndrumările necesare. Nu erau deschise doar 2 ghişee din 3. Nu era la ghişee nicio funcţionară acră, nerăbdătoare şi nezâmbitoare. Nu erau înăuntru 30 de grade, astfel că oamenii, care veneau încotoşmănaţi de la frigul de afară, nu transpirau în draci şi nu se simţeau inconfortabil.
Sunt mândru şi bucuros că mi-am făcut datoria de cetăţean al unei capitale cu adevărat europene.
Ca şi anul trecut, banii mei vor fi folosiţi de autorităţi, care nu vor pregeta să facă totul, pentru ca lucrurile să meargă şnur. Nu vor trage mâţa de coadă la birou. Nu vor merge, pe banii mei, în excursii de studiu prin Emirate, Tailanda, Maroc, Brazilia, etc. Nu vor întârzia aberant de mult nicio lucrare. Nu vor încredinţa lucrări cu preţuri mult umflate unor firme alese fără licitaţie şi nici nu vor accepta lucrări slabe calitativ. Nu-şi vor lua gipane de neam prost. Nu vor fura un sfanţ din banul public. Nu vom muri, la vară, de cald în autobuze. Nu va apărea nicio sincopă în funcţionarea transportului în comun. Nu se vor exista blocaje în trafic. Nu vor exista străzi cu gropi, nici cerşetori, nici maidanezi. Nu vor fi luate prin surprindere de ploi şi ninsori. Nici un monument istoric, casă de patrimoniu, parc nu vor fi dărâmate / desfiinţate pentru a-şi trage vreun ghiolban cu ceafa groasă investiţii imobiliare nenecesare şi de o totală lipsă de gust. Nu se va plânge nimeni că iar au minţit cu nesimţire în campania electorală.
Un singur lucru e adevărat, din tot ce am scris mai sus. Ghici care!

2 comentarii:

Anonim spunea...

ca ati fost si ati platit impozitele :))

cautatorul spunea...

Bravo, 10. Păcat că nu am catalogul la mine:).